Schibsted

Frukostseminarium, Berns

Jag tog fram en grafisk profil som skulle sammankopplas med digital transformation.

Accentfärgen för dagen var orange som står för värme och energi.

Frukosten var serverad och i mitten stod en batteridriven lampa från Fatboy tillsammans med dekorativa ekologiska apelsiner.

Filmduk + LEDskärm som stod som digital dekorvägg.

Bruno Mathssons fåtöljer Milton. Grymt snygga!!

Uppdrag

Art Director och Scenograf för SchibstedNEXT Frukostseminarium på Berns.

Lösning

Jag tog fram den grafiska profilen till arrangemanget och producerade registreringssajt, html-inbjudan och trycksaker på plats. Som scenograf stod jag för idén och även ansvaret för budget, inköp och leverantörer. Detta innebar att jag även var operativt ansvarig för uppbyggnad av dekoren.

Ett samarbete med
Brand New Communication.

Se filmen från SchibstedNEXT Frukost på Berns 3 oktober. Lösenord: NEXT