Johnson&Johnson 2015
23 februari, 2015 11:41
För 5:e gången fick jag äran att jobba med Johnson & Johnson Nordic Company Conference. Tillsammans med Brand New Communication skapade vi ett koncept för årets arrangemang. Titeln blev "Our Passion - their Story". Den grafiska profilen som jag tog fram hade en handskissad stil som följde likt en röd tråd i berättandet av dagen.
![Johnson&Johnson2015 Johnson&Johnson2015](/upload/Blogg/jnj2015_6.jpg)
![Johnson&Johnson2015 Johnson&Johnson2015](/upload/Blogg/jnj2015_7.jpg)
På plast hade vi en konstnär som skissade fram dagens aktiviteter.
![Johnson&Johnson2015 Johnson&Johnson2015](/upload/Blogg/jnj2015_4.jpg)
Till kvällen bytte lokalen känsla och fick en inramad entre´.
![Johnson&Johnson2015 Johnson&Johnson2015](/upload/Blogg/jnj2015_5.jpg)
"Panorama fönster" till Stockholms inlopp.
![Johnson&Johnson2015 Johnson&Johnson2015](/upload/Blogg/jnj2015_1.jpg)
![Johnson&Johnson2015 Johnson&Johnson2015](/upload/Blogg/jnj2015_2.jpg)
Den Gyllene salen på Elite Marina Tower fick ta plast under award dinner.
![Johnson&Johnson2015 Johnson&Johnson2015](/upload/Blogg/jnj2015_3.jpg)
Guldpapper likt en spegel gjorde en fin inramning till centerpiecen.